×

تلویزیون ال جی 75UM7600

شناسه کالا::

LG 75UM7600

LG
تلویزیون
ویژگی های کالا:
  • سال عرضه (میلادی):
    2019
  • سیستم عامل:
    webOS
  • کیفیت تصویر:
    4K
  • نوع صفحه نمایش:
    LED
  • سایز (اینچ):
    75
مشاهده همه ویژگی ها
LG
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
شرایط خرید از سلام بابا

(با شرایط ویژه و مطمئن می توانید از فروشگاه سلام بابا                                  خرید انجام بدید)


1) انتخاب محصولات: با بررسی سایت یا دریافت مشاوره از همکاران بخش فروش.


2) پرداخت بیعانه: بسته به نوع محصول و قیمت از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.


3) ارسال محصول: در سریعترین زمان ممکن با پیک اختصاصی سلام بابا.


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش:8.30 صبح الی 22 شب

تشخیص اصالت تلویزیون

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت تلویزیون

معرفی کوتاه محصول

تلویزیون ال جی 75UM7600 دارای کیفیت تصویر 4K می‌باشد. پنل IPS، سرعت رفرش تصویر 60 هرتز، قابلیت اتقاء کیفیت تصویر، استاندارد تصویر HDR و پردازنده چهار هسته‌ای از مشخصات تصویری ال ای دی ال جی هستند. همچنین مرورگر وب، سیستم عامل webOS و توان صدای 20 وات از مهمترین امکاناتی می‌باشند که LED ال جی به هر آنها مجهز است. هوش مصنوعی، جستجوی صوتی، پردازنده چهار هسته‌ای تلویزیون، برنامه سازگار با محصولات اپل، چهار عدد پورت HDMI، دو عدد پورت USB، قابلیت ضبط، بلوتوث و گیرنده های DVB-T، DVB-C و DVB-S همگی مربوط به دیگر خصوصیات این ال ای دی 75 اینچ هستند.

نقد و بررسی تلویزیون ال جی 75UM7600

تلویزیون ال جی 75UM7600 به عنوان یکی از محصولات برتر سال 2019 توسط این کمپانی کره‌ای تولید شده که هم از طراحی جذابی برخوردار است و هم اینکه قابلیت‌های عالی‌اش این ال ای دی بالارده را به دستگاهی بی‌نقص تبدیل کرده است. اگر از طراحی این ال ای دی شروع کنیم باید گفت سایز 75 اینچ سینمایی واقعی را به فضای خانه‌تان دعوت می‌کند. بخش صدا و تصویر در این تلویزیون کاملاً متناسب با همدیگر در نظر گرفته شده‌اند به صورتیکه همراه با کیفیت تصویر 4K در کنار توان صدای 20 وات از تماشای علاقه‌مندی‌هایتان همراه با کیفیت صدای خیره‌کننده لذت ببرید. در این میان پردازنده تصویر نقش بسیار مهمی بر روی تولید تصاویر طبیعی دارد که اگر به خصوصیات دیگری همچون استاندارد تصویر 4K Active و سرعت رفرش تصویر 60 هرتز این صفحه‌نمایش اشاره کنیم وضوح و خیرگی تصاویر را تنها از این نمایشگر باید جستجو کنید. از طرفی دیگر رابط کاربری LED ال جی همراه با سیستم عامل webOS و مرورگر وب دنیایی کاملاً هوشمند را به خانه‌تان می‌آورد. جستجوی صوتی و برنامه ThinQ AI دو قابلیت عالی از مهمترین بخش‌های هوشمند این ال ای دی بالارده هستند که با همراهی کردن ما در بخش‌های دیگر به بی‌عیب و نقص این ال ای دی پی می‌برید. قابلیت اتصال به موبایل، پردازنده چهار هسته‌ای، قابلیت ضبط، گیرنده دیجیتال و DVB-S و نیز قابلیت بلوتوث هر کدام به نوعی مکمل خوبی برای این LED اسمارت به حساب می‌آیند. 

طراحی تلویزیون 75 اینچ ال جی um7600

سادگی تلویزیون ال جی UM7600 

کمپانی ال جی همواره سعی کرده تا از یک شیوه طراحی ساده و در عین حال جذاب برای تلویزیون‌هایش به کار گیرد، همین امر نیز سبب شده تا تلویزیون‌هایش مورد استقبال کاربر زیادی قرار بگیرند. به عنوان مثال ال جی در سال 2019 با معرفی تلویزیون 75 اینچ UM7600 یک بار دیگر خواست تا مانند قبل خود را در دل کاربران جا باز کند. در نگاه اول با یک صفحه‌نمایش بسیار بزرگ 75 اینچی رو به رو می‌شوید که همین سایز نیاز کاربران به اندازه بزرگ تلویزیون را به خوبی رفع می‌کند. بعد از صفحه‌نمایش مورد دیگری که در طراحی این ال ای دی ال جی خودنمایی می‌کند قاب آن است. قاب نقره‌ای رنگ این ال ای دی ال جی با پایه‌ی آن ست شده و در کل ساختار شیکی به این ال ای دی بخشیده است. در صورت کلی اگر بخواهیم طراحی LED ال جی را بسنجیم سایز بزرگ آن از یک طرف و طراحی خیره کننده آن نیز در طرف دیگر قرار می‌گیرد. لذا اگر هدف بعدی شما انتخاب تلویزیون باشد پیشنهاد می‌دهیم همین مدل را برگزینید. 

کیفیت تصویر 4K در تلویزیون ال جی um7600

کیفیت بالای تصاویر با صفحه‌نمایش تلویزیون ال جی

کیفیت تصویر 4K، پنل IPS و همچنین زاویه دید گسترده از مهمترین خصوصیات تصویری صفحه‌نمایش تلویزیون 75 اینچ ال جی UM7600 محسوب می‌شوند. در ابتدا اگر بخواهیم از کیفیت تصویر آن شروع کنیم باید گفت 4k به عنوان یکی از بهترین کیفیت تصویرها سبب می‌شود تا کاربر با دنیایی از تصاویر زنده بر روی نمایشگر مواجه شود. پنل IPS نیز با خود زاویه دید بالایی را به همراه آورده که به وسیله آن هرگز با مشکل کمبود زاویه مواجه نمی‌شوید. این پنل همچنین از ضربه به صفحه‌نمایش جلوگیری می‌کند. این پنل رنگ‌ها را به صورت 100 درصدی و حتی از زاویه 60 درجه به صورت کامل نمایش می‌دهد. علاوه براین تولید تصاویر بدون نویز و با کیفیت بالا از عهده پردازنده چهار هسته‌ای این ال ای دی بر می‌آید. با مجهز شدن صفحه‌نمایش تلویزیون ال جی به موتور پردازنده چهار هسته‌ای نه تنها نویز تصویر را از بین می‌برد؛ بلکه در عین حال نیز با افزایش کنتراست تصاویر کیفیت پایین را در حد 4K نشان می‌دهد. 

 ال جی با جای دادن قابلیت جداسازی رنگ‌ها از یکدیگر کاری کاری کرد تا هر رنگ جدا از رنگ دیگر نشان داده شوند. به بیان دیگر قابلیت True Color Accuracy کوچکترین تفاوت در رنگ را شناسایی می‌کند تا هر رنگ به صورت واقعی‌تر و واضح‌تر نشان داده شوند. 

صدای فراگیر با سیستم صوتی تلویزیون اسمارت ال جی um7600

صدای چند‌بعدی با سیستم صوتی تلویزیون ال جی 

بدون شک صدای چند‌بعدی همیشه از صدای معمولی بسیار بهتر عمل می‌کند که به وسیله آن هیجان دیدن فیلم‌ها و موسقی‌ها برایتان چند برابر می‌شود. در این میان کمپانی ال جی سیستم صوتی LED بالارده UM7600 را درست مانند سایر بخش‌هایش عالی ارائه داده است. این تلویزیون 75 اینچ بی‌شک نیازمند یک سیستم صوتی قدرتمند است تا بتوان از صدای با کیفیت در هر نقطه برخوردار شد. خوشبختانه سیستم صوتی این ال ای دی اسمارت در کنار توان صدای 20 وات از فناوری صدای Virtual:X نیز بهره می‌برد. این تکنولوژی از خود صدایی چند‌بعدی ایجاد می‌کند. به کمک تکنولوژی پاک سازی صدای Clear Voice III نیز می‌توانید از صدایی بدون نویز بهره مند شوید. در حقیقت Clear Voice III با برداشتن نویز صدا و پردازش صدای برنامه‌ها کاری می‌کند تا شنونده از صدای اصلی دیالوگ به نحو احسن سود ببرد. انتخاب این ال ای دی 75 اینچی می‌تواند گزینه خوبی برایتان باشد چرا که در کنار تصاویری با کیفیت از صدایی با کیفیت بالا نیز برخودار می‌شوید.

بیشتر بدانید: فناوری Virtual:X چگونه عمل می‌کند؟ این فناوری ابعاد صدا را بسیار گسترده‌تر می‌کند به صورتیکه همراه با آن از صدایی چند‌بعدی برخوردار می‌شوید. به عبارتی تکنولوژی Virtual:X از زاویه‌های مختلف اقدام به تولید صدای فراگیر می‌کند.

سیستم عامل webOS تلویزیون ال جی um7600

امکانات هوشمند تلویزیون ال جی 

سیستم عامل و قابلیت اتصال به اینترنت مهمترین بخش از امکانات تلویزیون 75 اینچ ال جی را به خود اختصاص داده‌اند که به وسیله آنها کاربر با محیطی متفاوت و سرشار از هیجان رو به رو می‌شود. سیستم عامل ال ای دی ال جی webOS است که به کمک منوی آن راحت می‌توانید در بین بخش‌های مختلف سوئیچ کنید. فروشگاه اینترنتی Content Store نیز به کاربر این اجازه را می‌دهد تا به دانلود علاقه‌مندی‌هایشان بپردازد. همانطورکه می‌دانید نصب و اجرای برنامه‌های هوشمند هم فضای زیادی را اشغال می‌کنند و هم اینکه اجرا و پخش آنها شاید به کندی صورت گیرد که ال جی برای این مشکل راه‌حلی اندیشیده است. پردازنده چهار هسته‌ای برای این ال ای دی کمک به پردازش برنامه‌ها می کند که در نهایت شاهد تسهیل در اجرای هر برنامه خواهید بود. اگر تمام مشخصات هوشمند LED ال جی را در یک طرف قرار دهیم و جستجوی صوتی را در طرف دیگر قرار دهیم باید گفت هم هیجان بسیار بیشتری از تماشای برنامه‌های عایدتان می‌شود و هم اینکه از اتلاف وقت صرفه‌جویی می‌شود. به عبارتی جستجوی صوتی با انتقال صوت به تلویزیون و بدون نیاز به ریموت کنترل پاسخ هر دستوری را می‌دهد. 

بیشتر بدانید: منظور از هوش مصنوعی در تلویزیون ال جی چیست؟ کار اصلی هوش مصنوعی ThinQ AI این است که دستگاه های هوشمند را تحت فرمان خود قرار می دهد و از طریق ریموت کنترل می‌توانید هر تنظیمی را بر روی دستگاه‌های هوشمند اعمال کنید. لازم به ذکر است که هوش مصنوعی ThinQ AI و جستجوی صوتی مکمل خوبی برای هم هستند. کافیست از طریق صدا دستورات مد نظر را اعمال کنید. 

جمع بندی 

سایز بزرگ صفحه‌نمایش، قابلیت‌ها و امکانات ویژه و نیز طراحی بی‌نظیر همگی یک جا در تلویزیون 2019 ال جی جمع شده‌‌اند تا کاربر را جهت خرید آن قانع کنند. این تلویزیون که به صورت هوشمند و حرفه‌ای طراحی شده برای کاربرانی که به دنبال یک ال ای دی عالی هستند کاملاً مناسب است.

مشخصات کلی

مدل
UM7600
تولید کننده
LG
سال عرضه (میلادی)
2019
سری
7
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ
کره

صفحه نمایش

سایز (اینچ)
75
نوع صفحه نمایش
LED
طراحی صفحه نمایش
تخت
قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
190
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)
89+ تا 89-

تصویر

کیفیت تصویر
4K
حداکثر رفرش ریت (هرتز)
60
نسبت تصویر (Aspect Ratio)
16:9
تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
تکنولوژی تقویت کنتراست
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
2160/24p | 2160/25p | 2160/30p | 2160/50p | 2160/60p
فناوری Dolby Vision
درخشندگی فوق العاده
رزولوشن صفحه نمایش
2160×3840
فرمت ویدیویی HEVC Codec
پشتیبانی از فرمت HLG

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال صدا
2
تعداد کل بلندگوها
2
تکنولوژی صوتی
Dolby Digital (AC3)
قابلیت ARC
فناوری Dolby Atmos

ویژگی های گیمینگ

مناسب کنسول بازی
نسل هشتم

امکانات هوشمند

سیستم عامل
webOS
پشتیبانی از Apple Airplay
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)
منوی فارسی
مرورگر وب
نرم افزار تلویزیون هوشمند
اشتراک گذاری هوشمند
فروشگاه محتوا (App Store)
LG Content Store
کنترل هوشمند
هوش مصنوعی

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
4
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
2
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
تعداد پورت ورودی کامپوننت
1
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
تعداد پورت ورودی کامپوزیت
1
اسلات CI
پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
پورت خروجی هدفون
ورودی RS-232C
ورودی آنتن (RF)
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث
5.0
پورت شبکه (LAN)

گیرنده ها

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال

منبع تغذیه و برق

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (Eco)
مصرف برق آماده به کار
کمتر از 0.5 وات
کلاس بهره وری انرژی
+A
حالت صرفه جویی در مصرف انرژی

وزن

وزن با پایه (کیلوگرم)
38.9
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
35.7
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
50.6

طراحی

رنگ بدنه
مشکی
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر)
300x400
نوع پایه و رنگ
هلالی و مشکی
اندازه قاب
باریک

لوازم جانبی

لوازم جانبی همراه
ریموت کنترل | باتری ریموت کنترل | دفترچه راهنما | چهار پیچ اتصال
کنترل هوشمند

سایر ویژگی‌ها

OSD Language
محافظ صفحه نمایش
ابعاد با پایه: (سانتی متر)
169.3×105.3×37.7
ابعاد بدون پایه: (سانتی متر)
169.3×97.8×8.8
ابعاد بسته بندی: (سانتی متر)
183.9×111.6×28.8
VP9 Decoder
DTS Decoder
کالاهای مرتبط