اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
×

تلویزیون ال جی 43LM6300

شناسه کالا::

LG 43LM6300 2019

LG
تلویزیون
ویژگی های کالا:
  • سال عرضه (میلادی) :
    2019
  • سیستم عامل :
    webOS
  • کیفیت تصویر :
    Full HD
  • نوع صفحه نمایش :
    LED
  • سایز (اینچ) :
    43
مشاهده همه ویژگی ها

انتخاب سایز:

ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
فرایند خرید


1) انتخاب محصولات: بررسی سایت یا دریافت مشاوره!


2) پرداخت بیعانه: 500 هزار تا 10میلیون تومان متغیر است!


3) ارسال‌محصول: درسریعترین زمان ممکن باپیک اختصاصی!


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش: 9 صبح الی 22 شب

تشخیص اصالت

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت تلویزیون

معرفی کوتاه محصول

تلویزیون ال جی 43LM6300 مجهز به کیفیت تصویر Full HD، فرمت تصویری Active HDR، سرعت رفرش تصویر 60 هرتز، توان خروجی 20 وات، 3 پورت HDMI و 2 پورت USB، قابلیت اتصال به اینترنت و بلوتوث، سیستم عامل webOS می باشد. به علاوه پردازنده چهار هسته ای، هوش مصنوعی، اتصال به موبایل از طریق Screen Share، گیرنده DVB-T2/C/S2 از دیگر امکانات این تلویزیون هوشمند به حساب می آیند. این تلویزیون از جهت های مختلفی مشابه و هم رده با تلویزیون ال جی LM6370 به شمار می رود و تنها از نظر برخی تکنولوژی ها با آن متفاوت است.

قیمت تلویزیون ال جی 43LM6300 

تلویزیون ال جی 43LM6300 محصول 2019 توسط کمپانی ال جی با امکاناتی مدرن همراه با هزینه ای مقرون به صرفه ارائه گردیده است.  کیفیت تصویر Full hd و مشاهده ی جزء به جزء تمامی رنگ ها بر روی صفحه نمایش 43 اینچ به نمایش می گذارد. پشتیبانی از فرمت تصویری HDR10 و HLG از دیگر امکانات عالی  می باشد، که به ارتقاء سطح کنتراست به میزان قابل توجهی کمک خواهد کرد. به علاوه به کمک سرعت رفرش تصویر 60 هرتز صفحه نمایش تلویزیون ال جی هرگز شما را با نویز و تاری صحنه های پر سرعت مواجه نخواهد کرد. بهره گیری از صدای 20 وات همرا با پشتیبانی از دالبی دیجیتال صدایی واضح و رسا را به گوش کاربر می رساند. بخش هوشمند آن قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi یا کابل LAN را امکان پذیر می سازد. سیستم عامل webOS با وجود مرورگر وب به شما امکان گشت و گذار در صفحات وب را خواهد داد. داشتن دو پورت USB و سه پورت HDMI اتصالات کاربر را امکان پذیر می سازد. تنوع و گوناگونی گیرنده ی DVB-T2 ،DVB-C ،DVB-S2 کاربر را از برنامه ها و شبکه های جهانی و استانی بی بهره نخواهد گذاشت. همچنین با استفاده از EPG (راهنمای برنامه الکتریکی) می توانید برنامه های هفت روز پیش را دوباره به نمایش در آورید.

کیفیت تصویر full HD در تلویزیون ال جی LM6300

تحولی در رنگ با کیفیت تصویر Full HD 

به جرأت می توان گفت صفحه نمایش های Full HD هنوز هم در بین کیفیت تصویر نمایشگر تلویزیون های خانگی حکمرانی می کنند. برای درک این مطلب بهتر است یک بار صفحه نمایش ال جی 43LM6300 را روشن کنید، سپس با مشاهده رنگ های گوناگون و جذاب شاهد انقلابی عظیم در دید برنامه ها خواهید بود. ال ای دی ال جی همراه با کیفیت تصویر Full HD تولید شده که روی هم رفته با میزان 2 میلیون پیکسل آن می توانید در وضوح و رزولوشن خیره کننده غرق شوید. تعداد پیکسل های 1080×1920 پیکسل که بر روی نمایشگر بزرگ ال جی در حال خلق تصاویری واقعی هستند، موجب می شوند تا کاربر از دیدن هر برنامه نهایت لذت را ببرد. با مشاهده تصویر بالا می توانید شفافیت کیفیت تصویر را به چشم خود ببینید. در این تصویر به هیچ عنوان خبری از نویز و اعوجاج تصویر نمی باشد و هر نقطه ی آن را به صورت وضوح و طبیعی مشاهده می کنید.

تقویت کننده رنگ پویا در تلویزیون ال جی LM6300

تقویت کننده رنگ پویا در تلویزیون ال جی 43LM6300

تلویزیون 43 اینچ ال جی LM6300  مجهز به فناوری تقویت کننده رنگ پویا یا همان Dynamic Color Enhancer می باشد. تقویت کننده رنگ پویا از ویژگی های خوب این ال ای دی به حساب می آید چرا که به شکل دقیقی رنگ ها را پردازش می کند و کنتراست تصاویر را بالا خواهد برد تا تصاویر، وضوح فوق العاده ای را داشته باشد. Dynamic Color شش رنگ از جمله رنگ RGB را به صورت واضح نشان می دهد. در واقع این قابلیت با پردازش رنگ ها تصاویری پرجنب و جوش و طبیعی را ارائه می دهد.

پردازنده ی چهار هسته ای در تلویزیون ال جی LM6300

پردازنده ی چهار هسته ای در تلویزیون ال جی 43LM6300

موتور پردازنده تصویر  ال جی 43LM6300 مجهز به پردازنده ی چهار هسته ای می باشد، که سعی در نمایش تصاویری با کیفیت بالا را دارد. موتور پردازش تصویر Quad-Core pro به طور بی نقص تصاویر  را به صورت کامل و شفاف ارائه می دهد. در واقع پردازنده چهار هسته ای تلویزیون ال جی 43LM6300 در روند هر چه بهتر و آسان تر اجرای برنامه ها نقش بسزایی دارد، چرا که به کمک این پردازنده نه تنها برنامه ها مورد پردازش قرار می گیرند؛ بلکه در عین حال شاهد تسهیل در اجرای آنها نیز خواهید شد. در این بین وجود پردازنده چهار هسته ای نقش تاثیر گذاری بر روی روان تر کردن اجرای برنامه و تسهیل در اجرای آنها دارد.

فرمت استاندارد Active HDR در تلویزیون ال جی LM6300

فرمت استاندارد Active HDR در تلویزیون ال جی 43LM6300

یکی دیگر از مهمترین نقطه قوت‌ها پشتیبانی از فرمت استاندارد Active HDR می‌باشد. فرمت استاندارد HDR یکی دیگر از استانداردهای تصویر می باشد که سبب می‌شود تا رنگ ها به صورت کاملا واضح و برجسته به چشم بیایند. این استاندارد که کار پردازش کردن و تفکیک کردن رنگ ها از همدیگر را دارد، رنگ هایی زنده و پر جنب و جوش را بر روی صفحه‌نمایش به اجرا در می آورد. همچنین پشتیبانی از فرمت تصویری HDR10  و HLG از دیگر امکانات عالی در این تلویزیون می باشد که به ارتقاء سطح کنتراست به میزان قابل توجهی کمک می کند. جزئیات در تاریک ترین و درخشان ترین نقاط یک تصویر از بین نمی رود و سبب می شود تا رنگ هایی درخشان همراه با بافتهای زیبا به چشم بیایند.

سیستم صوتی تلویزیون ال جی LM6300

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 43LM6300  

ال جی این تلویزیون 43 اینچ LM6300 را با توان 20 وات تولید کرده است. دو نوع بلندگوی دو کاناله که هر کدام به تنهایی با توان 10 وات همراه شده اند، برای بخش صوتی بسیار مناسب است و روی هم رفته و جمعاً صدای 20 وات را از خود ارائه می دهند که بیشترین دلیل کیفیت بالای صوتی آن به خاطر شیوه طراحی آنهاست. تکنولوژی پاک سازی صدا Clear Voice lll به منظور حذف و از بین بردن خطاهای موجود عمل می‌کند که در نتیجه همراه با یک صدای فراگیر، کاربر را غرق در موسیقی مورد علاقه‌اش می‌کند. همچنین فناوری Virtual surround Plus که تاثیر بالایی بر روی دقت و کیفیت بالای صوتی ایجاد می کنند. در نتیجه صدا در بلندگوهای دو کاناله این LED ال جی به طور یکنواخت توزیع می شود و صدا به صورت همه جانبه به گوشتان می رسد. 

Virtual surround Plus در تلویزیون ال جی 43LM6300 فرکانس های صوتی را تقویت خواهد کرد تا ریزترین صدا را با کیفیتی بالا به گوش برساند و زمینه ای گسترده از صدا را برایتان فراهم آورد. همراه با این فناوری موسیقی و فیلم های مورد علاقه خود را با صدایی فراگیر و همه جانبه گوش فرا دهید. 

تلویزیون ال جی با هوش مصنوعی 

تلویزیون ال جی 43LM6300 همراه با تکنولوژی ThinQ AI

همراه با هوش مصنوعی AI ThinQ ، بسیاری از موارد تنها با صدای شما امکان پذیر می شوند. تکنولوژی ThinQ به شما اجازه می دهد با استفاده از این برنامه و نصب رایگان آن بر روی گوشی هوشمند، کارهای روزانه خود را با هم انجام دهید. LG با استفاده از این برنامه امکان مدیریت دستگاه های هوشمند را می دهد. این تکنولوژی به شیوه ای که فکر می کنید زندگی شما را تغییر خواهد داد. ThinQبه لطف لوازم خانگی هوشمند، باعث می شود همه چیز سریع و کارآمد تر از همیشه انجام شود و همه چیز را در کف دست خود کنترل کنید. 

پورت های ارتباطی تلویزیون ال جی LM6300

پورت های ارتباطی تلویزیون ال جی 43LM6300

 تلویزیون ال جی 43LM6300 مجهز به سه عدد پورت HDMI و دو عدد پورت USB می باشد. وظیفه هر کدام از این پورت ها قرار دادن و ذخیره سازی محتوا بر روی دستگاه می باشد. کافی ست فلاش USB خود را به پورت USB وصل نمایید و از محتوای آن اعم از عکس، موسیقی و ویدیو بر روی نمایشگر تلویزیون 43 اینچ ال جی لذت ببریید. علاوه بر این به کمک هر کدام از پورت های HDMI می توانید فضایی کاملاً سرگرم کننده را در منزل تجربه نمایید. سه عدد پورت HDMI برای انتقال صدا و تصویر فایل های شخصی موجود در موبایل و سایر دستگاه های شخصی از طریق یک کابل بر روی تلویزیون امکان پذیر می باشد. ورودی های HDMI به شما اجازه می دهند تا مرکز سرگرمی چند رسانه ای را در منزل ایجاد کنید.

تلویزیون هوشمند ال جی LM6300 همراه با سیستم عامل webOS

تلویزیون هوشمند ال جی LM6300 همراه با سیستم عامل webOS

از دیگر ویژگی های مهم و کاربردی بخش سیستم عامل همراه با امکانات هوشمند می باشد. شرکت ال جی سیستم عامل منحصر به فردی را به تلویزیون هایش اختصاص داده است تا از طریق آن کاربر نهایت استفاده را ببرد. سیستم عامل WebOS امکان دسترسی به اینترنت از طریق Wi-Fi یا کابل LAN را برای کاربران فراهم کرده است. بنابراین می توانید به کمک کابل LAN به اینترنت وای فای متصل شوید و با بهره گیری از برنامه هایی همچون Netflix، Youtube و وجود مرور گر وب به گشت و گذار و دانلود برنامه های مورد علاقه ی خود بپردازید. در نتیجه امکان دسترسی به اینترنت و سایت های مختلف به کمک مرور گر وب به راحتی امکان پذیر می باشد. به علاوه جستجوی محتوای مورد نظر از طریق تایپ و یا جستجوی صوتی نیز به راحتی امکان پذیر می باشد. اشتراک گذاری محتوا با کیفیت بالا به کمک Screen Share امکان پذیر شده است. قابلیت اتصال به موبایل از طریق Screen Share این امکان را به کاربر می دهد تا به صورت بی سیم محتوای فایل های چندرسانه ای موجود در دستگاه موبایل و سایر دستگاه ها را با تلویزیون خود به اشتراک بگذارید.

دیزاین تلویزیون ال جی LM6300

دیزاین تلویزیون ال جی 43LM6300

از هر جهت که به تلویزیون ال جی 43LM6300 نگاه کنید، خصوصاً از نیمه شیک بودنش آشکار می‌شود. طراحی پایه های تلویزیون ال جی همراه با قاب باریک آن که هر چهار طرف صفحه‌ نمایش را فراگرفته همگی ساختاری از یک هارمونی خاص را در کنار هم به وجود آورده اند. اگر بخواهید به وسیله صفحه نمایش بزرگ ال جی به تماشای برنامه ها بنشینید، در هر کجا و با هر فاصله‌ی مکانی از تلویزیون باز هم می توان به صورت استاندارد هر برنامه را با دقت و کیفیت بالایی مشاهده کرد. در کل باید گفت ال ای دی ال جی 43LM6300 چه در حالت روشن و چه در حالت خاموش طراحی منحصر بفردی به محیط می بخشد و بیشترین دلیل خاص بودن فضا را می توانید به کمک براکت احساس کنید. چرا که وجود یک براکت جهت نصب تلویزیون بر روی دیوار کمک چشمگیری به شیک جلوه دادن محیط خواهد شد. شما نیز اگر جزو آن دسته از افراد وسواس هستید و می خواهید از فضایی سینمایی در منزل برخوردار شوید، با انتخاب همین مدل 43LM6300 رویای خود را تحقق ببخشید.

سخن آخر :

با جمع بندی کلی در مورد نقد و بررسی ال ای دی ال جی 43LM6300 به این نتیجه می رسیم که یکی از کامل ترین تلویزیون های این کمپانی کره ای بوده و نظر بسیاری از کاربران به سمت و سوی آن سوق داده می‌شود. از کیفیت تصویر full hd آن گرفته تا قسمت طراحی تلویزیون ال جی همگی بر حرفه ای بودن آن دلالت دارند. هر چند قضاوت درباره اینکه کدام مارک تلویزیون بهتر است، ممکن باشد کاربر را دچار شک کند؛ اما مدل تلویزیون ال جی با رنج قیمت بسیار مناسب تری از سایر سایت ها بهترین گزینه خواهد بود، در غیر اینصورت با بازدید از مدل های دیگر موجود در فروشگاه اینترنتی ما هر یک را که بخواهید به صورت غیر حضوری تحویل خواهید گرفت.

مشخصات کلی

مدل
LM6300
تولید کننده
LG
سال عرضه (میلادی)
2019
سری
6
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ
مصر و کره

صفحه نمایش

سایز (اینچ)
43
نوع صفحه نمایش
LED
طراحی صفحه نمایش
تخت
قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
109
نوع پنل
IPS
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)
89+ تا 89-

تصویر

کیفیت تصویر
Full HD
حداکثر رفرش ریت (هرتز)
60
نسبت تصویر (Aspect Ratio)
16:9
تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
تکنولوژی تقویت کنتراست
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
2160/24p | 2160/25p | 2160/30p | 2160/50p | 2160/60p
فناوری Dolby Vision
درخشندگی فوق العاده
رزولوشن صفحه نمایش
1080×1920
فرمت ویدیویی HEVC Codec
پشتیبانی از فرمت HLG

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال صدا
2
تعداد کل بلندگوها
2
تکنولوژی صوتی
Dolby Digital (AC3)
قابلیت ARC
فناوری Dolby Atmos

ویژگی های گیمینگ

مناسب کنسول بازی
نسل هفتم

امکانات هوشمند

سیستم عامل
webOS
دستیار صوتی
پشتیبانی از Apple AirPlay
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)
منوی فارسی
مرورگر وب
نرم افزار تلویزیون هوشمند
اشتراک گذاری هوشمند
فروشگاه محتوا (App Store)
LG Content Store
کنترل هوشمند
هوش مصنوعی

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
3
نسخه پورت ورودی HDMI
3 عدد HDMI 1.4
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
2
نسخه پورت ورودی USB
2 عدد USB 2.0
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
تعداد پورت ورودی کامپوننت
1
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
تعداد پورت ورودی کامپوزیت
1
اسلات CI
پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
پورت خروجی هدفون
ورودی RS-232C
ورودی آنتن (RF)
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث
5.0
پورت شبکه (LAN)

گیرنده ها

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال

منبع تغذیه و برق

حسگر اکو (Eco)
مصرف برق آماده به کار
کمتر از 0.5 وات
کلاس بهره وری انرژی
++A
حالت صرفه جویی در مصرف انرژی

وزن

وزن با پایه (کیلوگرم)
8.1
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
8.0
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
10.2

طراحی

رنگ بدنه
مشکی
قابلیت نصب روی دیوار
نوع پایه و رنگ
دو شاخه ای و مشکی
اندازه قاب
باریک

لوازم جانبی

لوازم جانبی همراه
ریموت کنترل | باتری ریموت کنترل | دفترچه راهنما | چهار پیچ اتصال
کنترل هوشمند

سایر ویژگی ها

سایر ویژگی های تلویزیون
دارای 2 پورت USB 2.0 برای اتصال حافظه جانبی
دارای 3 پورت HDMI 1.4

سایر ویژگی‌ها

OSD Language
امکانات دیگر
سازگار با محیط زیست Ecoکانال بازگشت صوتی از طریق ARC
محافظ صفحه نمایش
ابعاد با پایه: (سانتی متر)
97.3×62.3×21.6
ابعاد بدون پایه: (سانتی متر)
97.3× 57.2×8.5
ابعاد بسته بندی: (سانتی متر)
106.0×66.0×15.2
VP9 Decoder
DTS Decoder

متوسط امتیاز مشتریان

4.4

از مجموع 24 نظر

پرسیدن سوال

4
1401/02/23

سلام.زبان فارسي نداره؟ايا ميشه زبان فارسي اضافه كرد؟يا دفترچه فارسي ميشه ارائه داد؟

پاسخ از سلام بابا : با سلام، این تلویزیون منوی فارسی ندارد. از زبان فارسی پشتیبانی می کند یعنی برای نمایش زیر نویس و وارد کردن متن فارسی مشکلی وجود ندارد اما منوهای تلویزیون فارسی نمی شوند. خیر دفترچه نیز فارسی نیست. با تشکر.
5
1401/02/10

سلام
این تلویزیون امکان اتصال به وای فای رو داره؟

پاسخ از سلام بابا : با سلام، بله این تلویزیون هوشمند است و وای فای هم جهت اتصال به مودم یا شبکه بی سیم دارد. با تشکر.
5
1400/12/06

سلام خسته نباشین می‌خواستم بدونم این مدل تلویزیون آپدیت یعنی به روز رسانی داره وارد کدوم تنظیمات بشم انجام بدم

پاسخ از سلام بابا : با سلام، برای مشاهده اینکه آپدیتی برای برای تلویزیون ارائه شده باید از سایت ال جی پیگیری کنید. همچنین می توانید از مسیر Setting < All Settings > Support > Software Update مشاهده کنید که آپدیتی برای این تلویزیون ارائه شده یا خیر. لازم به ذکر است که ممکن است به علت تحریم ها در حالت عادی شما آپدیت جدیدی مشاهده نکنید و نیاز باشد که با VPN این موضوع را چک کنید. با تشکر.
4
1400/10/13

اگه بخواییم روی تلویزیون ال جی یو اس پی بذاریم ازیه کانال ضبط کنیم چه جوری میشه ؟

پاسخ از سلام بابا : با سلام، حافظه USB خود را به تلویزیون متصل کرده و هنگام مشاهده شبکه مورد نظر دکمه REC روی ریموت کنترل را بزنید تا شروع به ضبط کند. با تشکر.
4
1400/10/13

ببخشید اشتباه نوشتم مدل تلویزیون LM6300pvrپس دکمه ضبط کردن داره بتونم روی شبکه بذارم ضبط کنم

پاسخ از سلام بابا : با سلام، بله روی ریموت کنترل معمولی این تلویزیون دکمه REC وجود دارد و با اتصال فلش قابلیت ضبط برنامه دارد. با تشکر.
5
1400/09/27

ممنون ازاطلاع خوبتون یعنی پس تلویزیون ال جی 43LM6300pvr نگفتین ماهواره یاه هست میشه روش اضافه کرد؟

پاسخ از سلام بابا : با سلام، این تلویزیون دارای گیرنده DVB-S2 است و توانایی نمایش شبکه های خارجی را دارد. در مورد ماهواره ها بستگی به تجهیزات شما دارد و این موضوع ارتباطی به تلویزیون و گیرنده آن ندارد. لطفا با نصاب خود تماس بگیرید و با ایشان در این مورد صحبت کنید. با تشکر.
4
1400/09/24

تلویزیون ال جی LM6300خوبه یابده آیاماهواره یاه ست داخلش هست

پاسخ از سلام بابا : باسلام.تلویزیون های LM6300 و LM6370 جز تلویزیون های فول اچ دی اسمارت اقتصادی در بازار هستند و از کیفیت و امکانات قابل قبولی هم برخوردار هستند.موفق باشید.
5
1400/03/03

سلام این مدل قابلیت ضبط برنامه ها رو نداره

پاسخ از سلام بابا : سلام و عرض ادب دوست گرامی مدل های سری 7 به بالای ال جی از قابلیت ضبط پشتیبانی میکنند. موفق و پیروز باشید.
4
1400/01/25

با سلام ؛ تلویزیون ال جی مدل 43LM6300 دارای ریسیور سرخود و همچنین گیرنده دیجیتال برنامه های ایران را دارا میباشد یا خیر ؟؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر بله هر دو قابلیت را دارد.
5
1399/12/16

با سلام ؛ تلویزیون ال جی مدل 43LM6300 دارای ریسیور سرخود و همچنین گیرنده دیجیتال برنامه های ایران را دارا میباشد یا خیر ؟؟

پاسخ از سلام بابا : سلام و عرض ادب دوست گرامی کلیه مدل های ال جی دو گیرنده می باشند. موفق و پیروز باشید.
4
1399/11/09

ایا این مدل ماهواره سر خود داره؟

پاسخ از سلام بابا : سلام و عرض اددب دوست گرامی همه مدلهای ال جی گیرنده رسیور (dvbs)رو دارند. موفق و پیروز باشید.
4
1399/11/09

ایا این تلوزیون اولد هست؟
ایا این تلوزیون اسمارت هست؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر دوست بزرگوار اولدها در سایز های 55 و 65 موجود هستند این مدل ال ای دی فول اچ دی و اسمارت است.
5
1399/11/06

به مونتاژ مصر میشه اعتماد کرد یا مونتاژ کره ؟

پاسخ از سلام بابا : سلام و عرض ادب دوست گرامی مدلهای مونتاژ مصر هم قطعاتشان کره است و مورد اعتماد هستند و از لحاظ کیفیتی مشکلی ندارند. موفق و پیروز باشید.
5
1399/11/04

مگه ساخت کره نیستن این تلوزیون ال جی

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر قیمتی که برای این مدل درج کرده ایم قطعات کره مونتاژ مصر میباشد.
4
1399/09/29

با سلام.و وقت بخیر. قیمت محصول در تاریخ 30اذر چند هست و با هزینه ارسال چقدر. میشود

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر.قیمت این کالا در سایت به روز میباشد.
4
1399/07/17

با سلام
موجودی فعلی این دستگاه ساخت کره هست یا مصر؟
چه فرقی با lm5700 ;که گرانتر است داره؟
منظور از قابلیت ارتقا به 4k در ایت تلویزیون چیه؟
با تشکر

پاسخ از سلام بابا : سلام درود بر شما مدل lm6300 مونتاژ مصر است مدل lm5700 امکانات کمتری دارد و یک سری پایینتر است.
4
1399/07/10

باسلام. شما کدام یک از مدل های زیر را پیشنهاد میدین؟؟

lm6300 سایز43

یا

lk6100 سایز43.
برای گیمینگ میپرسم و امکانات

پاسخ از سلام بابا : با سلام و دورد فراوان این دو مدل هر دو از یک سری و تقریبا با یک میزان کیفیت و امکانات میباشند ولی خب مدلی که فعلا در بازار موجود است همان lm6300 میباشد.
5
1399/06/08

سلام این تلویزیون 4k هست؟

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر خیر کیفیت تصویر فول اچ دی است.
4
1399/03/26

سلام مدل LG 43 LM 6300 PVB مال 2019 است و ساخت کجاست چون کارتون سفید رنگی است و روی کارتون عنوان made by lg electronics نوشته شده است و ننوشته ساخت کجا و ایا این مدل LG 43 LM 6300 PVB کنترل جادویی داره و 2019 است ممنون میشم کمک کنید.

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر. منتاژ مصر است به احتمال زیاد - کنترل جادویی در  داخل پک تلویزیون وجود ندارد میتوانید جدا تهیه نمایید.
4
1399/01/10

این مدل کنترل جادویی داره؟؟

پاسخ از سلام بابا : پاسخ مدیر:با سلام و درود فراوان بله این مدل کنترل جادویی دارد.
4
1398/11/29

سلام ساخت چین هست یا مصر؟
ایا کیفیتش در حد مصر هست؟

پاسخ از سلام بابا : سلام و قت بخیر بزگوار . بله ساخت مصر است.و بسیار با کیفیت است.
4
1398/07/06

با سلام آیا این تلویزیون قابلیت ضبط فیلم را داراست؟۳۲ اینچ همین مدل کی موجود میشود و قیمتش حدودا چند است؟ با تشکر از سایت بسیار خوبتون

پاسخ از سلام بابا : سلام  وقت بخیر . بله قابلیت ضبط را با نام Time Shift دارد . فعلا 32 موجود نیست و مشخص هم نیست که کی موجود میشه . برای اطلاع از قیمت های دقیق با بخش فروش تماس بگیرید https://www.salambaabaa.com/page/26-contact-us .
5
1398/05/02

با سلام
تلويزيون LG full hd TV 43LM6300 با تلویزیون ال جی هوشمند فول اچ دی 43LM6300 LG Smart 4K چه تفاوتي دارد.

پاسخ از سلام بابا : سلام این تلویزیون فول اچ دی اسمارت 2019 هست و 4k نیست دوست عزیز ...//
5
1398/05/01

قابلیت ضبط برنامه تلویزیونی دارد pvr یانه
کیفیت آن با توجه به اینکه مونتاژ چین هست چطوره از نظر پنل وتصویر صداو..


پاسخ از سلام بابا : سلام با توجه به برسی سایت رسمی ال جی اشاره ای به Recording یا همان ضبط محتوی نشده است و شما نیاز ره گیرنده مجزا برای ضبط اطلاعات و محتوای پخش دارید و سعی کنید در تلویزیون ها مونتاژ کشور های دیگر همچون کره و لهستان و یا مصر رو در اولویت داشته باشید ...//
کالاهای مرتبط